Zásady ochrany osobních údajů

Společnost VCES a.s. aktualizovala svá pravidla o ochraně osobních údajů, která poskytují detailní informace o tom, jak s vašimi údaji nakládáme a jak je chráníme, a o vašich souvisejících právech.

ÚVOD

  • Tyto Zásady ochrany osobních údajů vysvětlují, jak nakládáme s vašimi osobními údaji, když se ucházíte o některou z forem spolupráce s naší společností, když s vámi spolupracujeme potom, co jsme vás přijali do některého z našich týmů, poskytujeme vám služby, přijímáme od vás služby, používáme vaše údaje, abychom vás požádali o pomoc v souvislosti s některým z uchazečů, nebo když navštívíte naši webovou stránku.
  • Zásady popisují způsob shromažďování, použití a zpracování vašich osobních údajů a dále způsob splnění právních povinností, které vůči vám máme. Vaše soukromí je pro nás důležité. Ochranu vašich osobních údajů a souvisejících práv považujeme za prioritu.
  • Tyto Zásady ochrany osobních údajů se týkají uživatelů našich webových stránek, uchazečů o zaměstnání, klientů, dodavatelů a dalších osob, které můžeme kontaktovat, abychom zjistili doplňující informace o uchazečích nebo osobách, které uchazeči uvádějí jako nouzové kontakty. Totéž platí také pro nouzové kontakty našich zaměstnanců.
  • Pro účely splnění požadavků platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (především pak směrnice General Data Protection Regulation (Regulation (EU) 2016/679) (dále jen „GDPR“) uvádíme, že osobu odpovědnou za nakládání s osobními údaji je VCES a.s.
  • Jsme oprávněni provádět aktualizace těchto Zásad ochrany osobních údajů. Všechny změny a aktuální znění Zásad budou k dispozici na této stránce.
  • Nejste-li spokojeni s jakýmkoli aspektem našich Zásad ochrany osobních údajů, je možné, že vám vznikají určité právní nároky, které jsme na příslušných místech popsali.
  • Tyto Zásady ochrany osobních údajů platí v příslušných zemích, kde se nacházejí organizační složky naší mezinárodní sítě. Přístup k ochraně osobních údajů se v různých zemích může mírně lišit, takže součástí těchto Zásad ochrany osobních údajů jsou také místní přílohy. Místní podmínky platné pro vaši zemi najdete zde. Díky tomu je zajištěn soulad s požadavky na ochranu osobních údajů bez ohledu na to, kde působíte.

1. JAKÉ OSOBNÍ ÚDAJE SHROMAŽĎUJEME?

V textu níže najdete informace o osobních údajích, které musíme ze zákona zpracovat bez ohledu na okolnosti.

1.1 ÚDAJE O UCHAZEČÍCH

V závislosti na situaci a požadavcích platné legislativy můžeme shromažďovat některé nebo všechny níže uvedené údaje, které nám umožní nabízet vám některou z forem spolupráce s naší společností. V některých zemích je možnost zpracování některých z níže uvedených údajů legislativně omezena. V takových případech nebudeme v těchto zemích příslušné údaje zpracovávat:

  • jméno,
  • věk/datum narození,
  • rodné číslo,
  • pohlaví,
  • fotografie,
  • rodinný stav,
  • kontaktní údaje,
  • podrobnosti o vzdělání,
  • dosavadní praxe,
  • údaje osob potvrzujících reference,
  • imigrační status (povinnost vyřídit pracovní povolení),
  • občanství / místo narození,
  • číslo řidičského průkazu a/nebo pasu / občanského průkazu,
  • číslo sociálního pojištění (nebo jeho ekvivalentu používaného ve vaší zemi) a další informace související s daňovými povinnostmi,
  • údaje fyzickém nebo duševním stavu včetně údajů o případném postižení,
  • podrobnosti o trestní minulosti, pokud to vyžaduje pozice, o kterou se zajímáte nebo ucházíte,
  • doplňující informace, které nám sdělíte,
  • doplňující informace, které nám o vás sdělí osoby potvrzující reference,
  • doplňující informace, které nám o vás sdělí naši klienti nebo které získáme od třetích stran, jako jsou pracovní portály,
  • IP adresa,
  • data, časy a frekvence vašich přístupů k našim službám a
  • záběry z průmyslových kamer CCTV pořízené během vašich návštěv našich objektů.

Vezměte prosím na vědomí, že výše uvedený seznam nemusí být zcela vyčerpávající.

1.2 ÚDAJE O UŽIVATELÍCH WEBOVÉ STRÁNKY

Určité údaje o vás shromažďuje také naše webová stránka. Povaha a rozsah těchto údajů závisí na způsobu, kterým naši webovou stránku používáte. O uživatelích webové stránky shromažďujeme omezené množství údajů, které nám pomáhají zlepšovat užitnou hodnotu našeho webu a řídit poskytování našich služeb. Do této kategorie patří informace o způsobech, kterými naši webovou stránku používáte, o frekvenci vašich návštěv stránky a obdobích, během kterých je naše stránka nejoblíbenější.

1.2.1 ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIES

Co jsou to cookies?
Soubory cookies jsou malé textové soubory, které webová stránka uloží do vašeho počítače nebo mobilního zařízení, když ji navštívíte. Umožňují webové stránce např. zapamatovat si vaše akce a preference (například přihlášení, jazyk, velikost písma a další předvolby zobrazení) po určitou dobu, takže je nemusíte znovu zadávat, když se na web vrátíte nebo přecházíte z jedné stránky na druhou.

Jak používáme soubory cookies?
Soubory cookies používáme z různých důvodů, z nichž všechny mají za cíl zlepšit uživatelský komfort návštěvníků našich webových stránek. Obecně používáme tři druhy souborů cookies: nezbytné, analytické a marketingové. S výjimkou nezbytných cookies žádné další cookies ve výchozím nastavení (“by default”) naše webové stránky neukládají, pokud k tomu od vás nemáme souhlas.

a) Nezbytné cookies
Tyto cookies potřebujeme k tomu, aby naše webové stránky fungovaly tak, jak mají. Proto tyto cookies nelze vypnout. Jedná se o cookies, které jsou typicky potřebné k poskytování výslovně požadovaných služeb a funkcí (např. abychom vám zobrazili správnou verzi našich webových stránek, případně abyste mohli na našich webových stránkách vyplnit formulář atd.). Využívání těchto nezbytných cookies je naším oprávněným zájmem, proto k němu nevyžadujeme váš souhlas.

b) Analytické a statistické cookies
Tyto cookies můžeme využívat k posouzení výkonu našich webových stránek, například v rámci našich analytických či statistických postupů a vyhodnocení, a to za účelem zkvalitňování obsahu či optimalizace funkcionality našich stránek. Tyto cookies zpracováváme na základě vašeho souhlasu. Pokud nám souhlas s využíváním těchto cookies nedáte, nebudeme je používat. Může to ale vést k tomu, že váš zážitek s využíváním našich webových stránek nebude optimální, zejména v porovnání s webovými stránkami, které analytické a statistické cookies používají.

c) Marketingové cookies
Tyto cookies nám i dalším inzerentům pomáhají k zobrazení nejrelevantnějších produktů, nabídek a reklam nejen na našich stránkách, ale také jinde na internetu (včetně např. na sociálních sítích). Tyto cookies nám také pomáhají poskytovat obsah, který je přizpůsoben vám a vašim zájmům. Tyto cookies zpracováváme na základě vašeho souhlasu. Pokud nám souhlas s využíváním těchto cookies nedáte, nebudeme je používat. Zároveň vám v takovém případě mohou být při brouzdání internetem zobrazovány nerelevantní či méně relevantní nabídky.

Jak ovládat soubory cookies
Nastavení cookies naleznete ve spodním pravém rohu webové stránky:

S výjimkou nezbytných cookies používáme soubory cookies na základě vašeho souhlasu. Ve výchozím nastavení (tj. pokud nám souhlas neudělíte) nepoužíváme analytické a statistické ani marketingové cookies. Pokud si přejete změnit rozsah vámi uděleného souhlasu, můžete tak kdykoliv učinit opět v Nastavení cookies. Nastavení cookies je možné kdykoliv změnit najetím myší na oranžový pruh v pravém dolním rohu obrazovky.

Nad rámec změny nastavení cookies výše uvedeným způsobem, konkrétně pro naše webové stránky, můžete využívání cookies nastavit také obecně v rámci nastavení vašeho prohlížeče a/nebo koncového zařízení.

Soubory cookies můžete kontrolovat a/nebo mazat podle vlastního uvážení. Můžete vymazat všechny soubory cookies, které jsou již ve vašem počítači či mobilu, a většinu prohlížečů či aplikací můžete nastavit tak, aby jejich ukládání zabránily. Pokud to však uděláte, možná budete muset při každé návštěvě webu ručně upravit některé předvolby a některé služby a funkce nemusí fungovat.

Nastavení soukromí, kde lze použití cookies odmítnout či zakázat, najdete v menu příslušného internetového prohlížeče. Můžete rovněž změnit nastavení svého prohlížeče tak, aby vás upozornil pokaždé, když je vám nabízen nějaký soubor cookies. K dispozici je také mnoho aplikací třetích stran, které umožňují blokovat nebo spravovat cookies. Můžete také vymazat cookies, které byly dříve uloženy do Vašeho zařízení, vymazáním historie prohlížení. Ujistěte se, že v případě, že tak učiníte, je zaškrtnuta možnost vymazat cookies.

Konkrétní cookies na našich stránkách

Aktuálně na našich webových stránkách používáme níže uvedené cookies.

Kategorie Název K čemu slouží Po jaké době se vymažou Kdy jsou zapnuté
Nezbytné pll_language Uložení preferovaného jazyka prezentace 1 rok Vždy
Nezbytné cookieconsent_status Uložení souhlasu s užitím cookies 1 rok Vždy
Nezbytné cookieconsent_status_analytics Uložení souhlasu s užitím cookies 1 rok Vždy
Nezbytné cookieconsent_status_functional Uložení souhlasu s užitím cookies 1 rok Vždy
Nezbytné cookieconsent_status_marketing Uložení souhlasu s užitím cookies 1 rok Vždy
Analytické a statistické _ga Měření návštěvnosti stránek 2 roky Jen když nám dáte souhlas
Analytické a statistické _gat Měření návštěvnosti stránek 1 minuta Jen když nám dáte souhlas
Analytické a statistické _gid Měření návštěvnosti stránek 24 hodin Jen když nám dáte souhlas
Marketingové _fbp Reklamě 3 měsíce Jen když nám dáte souhlas

1.3 ÚDAJE O KLIENTECH

Údaje, které shromažďujeme o klientech, jsou obvykle velmi omezené. Obecně potřebujeme jenom vaše kontaktní údaje nebo podrobnosti o jednotlivých kontaktních osobách ve vaší organizaci (tedy jejich jména, telefonní čísla a e-mailové adresy), které zajistí hladkou spolupráci. Dále uchováváme doplňující informace, které nám na základě svého uvážení sdělí osoby z vaší organizace. Pokud budeme z jakéhokoli důvodu potřebovat další osobní údaje, dáme vám vědět.

Určité údaje o vás shromažďuje také naše webová stránka. Povaha a rozsah těchto údajů závisí na způsobu, kterým naši webovou stránku používáte. Podrobnosti naleznete v sekci „1.2 ÚDAJE O UŽIVATELÍCH WEBOVÉ STRÁNKY“.

1.4 ÚDAJE O DODAVATELÍCH

O dodavatelích shromažďujeme jen málo informací, které potřebujeme, abychom zajistili hladký průběh spolupráce. Shromažďujeme údaje kontaktních osob ve vaší organizaci, jako jsou jména, telefonní čísla a e-mailové adresy. Dále shromažďujeme bankovní údaje, abychom vám mohli posílat platby (firemní bankovní účet v případě OSVČ). Uchováváme také doplňující informace, které nám na základě svého uvážení sdělí osoby z vaší organizace.

Určité údaje o vás shromažďuje také naše webová stránka. Povaha a rozsah těchto údajů závisí na způsobu, kterým naši webovou stránku používáte. Podrobnosti naleznete v sekci „1.2 ÚDAJE O UŽIVATELÍCH WEBOVÉ STRÁNKY“.

1.5 OSOBY, JEJICHŽ ÚDAJE DOSTÁVÁME OD UCHAZEČŮ A ZAMĚSTNANCŮ, JAKO JSOU OSOBY POTVRZUJÍCÍ REFERENCE A NOUZOVÉ KONTAKTY

U osob potvrzujících reference si ověřujeme jenom informace, které o uchazečích nebo potenciálních zaměstnancích už máme, abychom jim dokázali zajistit takové uplatnění v rámci naší společnosti, o nějž opravdu stojí. Nouzové kontakty nám umožňují spojit se s konkrétní osobou v případě nouze. K tomu, abychom si ověřili reference, samozřejmě potřebujeme kontaktní údaje příslušné osoby (tedy jméno, e-mailovou adresu a telefonní číslo). Uvedené údaje budeme potřebovat i v případech, kdy vás uchazeč nebo náš zaměstnanec uvede jako svůj nouzový kontakt, na který se můžeme obrátit v případě úrazu nebo nehody.

2. JAK SHROMAŽĎUJEME OSOBNÍ ÚDAJE?

2.1 ÚDAJE O UCHAZEČÍCH

Osobní údaje uchazečů shromažďujeme třemi hlavními způsoby:

  • a) osobní údaje, které nám uchazeči poskytnou,
  • b) osobní údaje, které získáme z jiných zdrojů,
  • c) osobní údaje, které shromažďujeme automaticky.

a) Osobní údaje, které nám uchazeči poskytnou

Svoje údaje s námi můžete sdílet různými způsoby. Záleží jenom na tom, co vám vyhovuje. Sdílení může probíhat následovně:

  • Svoje údaje zadáte na webové stránce VCES nebo prostřednictvím přihlašovacího formuláře v rámci odpovědi na pracovní pozici.
  • Necháte nám tištěnou verzi svého životopisu během některé z našich náborových akcí, na veletrhu nebo v naší kanceláři.
  • Pošlete svůj životopis e-mailem personalistovi nebo projektovému manažerovi VCES nebo mu ho předáte během pohovoru.

b) Osobní údaje, které získáme z jiných zdrojů

Osobní údaje uchazečů získáváme i z dalších zdrojů. V závislosti na okolnostech a platné místní legislativě a dalších požadavcích může jít o osobní údaje získané následujícími způsoby:

  • Informace o vás nám může poskytnout osoba, která potvrzuje vaše reference.
  • Informace o vás nám může poskytnout náš partner.
  • Informace o vás můžeme získat při hledání potenciálních uchazečů ve službách třetích stran, jako jsou LinkedIn nebo další pracovní portály a weby.
  • Pokud dáte „lajk“ naší stránce na Facebooku/LinkedIn, získáme vaše osobní údaje z těchto stránek.

c) Osobní údaje, které shromažďujeme automaticky

Pokud navštívíte naši webovou stránku, přečtete si nebo otevřete e-mail, který vám pošleme, je možné, že nám dle okolností a v souladu s místní legislativou a dalšími požadavky automaticky nebo na základě svého souhlasu poskytnete svoje osobní údaje.

Když navštivte náš web, můžeme některé údaje shromažďovat automaticky bez ohledu na to, jestli se rozhodnete využít našich služeb, nebo ne. Mezi takové údaje patří IP adresa, datum, čas a frekvence vašich návštěv webové stránky a také způsob prohlížení jejího obsahu. Údaje o vás shromažďujeme také v případech, kdy nás kontaktujete prostřednictvím webové stránky.

Vaše údaje shromažďujeme automaticky prostřednictvím souborů cookies v souladu s vámi zvoleným nastavením.

2.2 ÚDAJE O KLIENTECH

Osobní údaje klientů shromažďujeme třemi způsoby:

  • a) osobní údaje, které nám přímo poskytnete vy sami,
  • b) osobní údaje, které získáme z jiných zdrojů,
  • c) osobní údaje, které shromažďujeme automaticky.

a) Osobní údaje, které nám přímo poskytnete vy sami

Údaje od vás obvykle získáváme dvěma způsoby:

  • když nás kontaktujete proaktivně, typicky po telefonu nebo e-mailem a/nebo
  • když vás kontaktujeme my, ať už telefonicky nebo e-mailem, případně a zcela obecně, v rámci obchodní činnosti našich zaměstnanců.

b) Osobní údaje, které získáme z jiných zdrojů

Dle okolností a v souladu s místní legislativou a jinými požadavky můžeme další informace o vás nebo vašich spolupracovnících s náležitou péčí nebo podle běžných tržních postupů vyhledávat z jiných zdrojů, včetně průzkumu trhu prováděného třetími stranami a v rámci analýz online nebo offline médií (které můžeme provádět prostřednictvím najatých organizací):

  • seznamů delegátů vyslaných na relevantní události,
  • z dalších vybraných zdrojů nebo od třetích stran (např. od našich uchazečů v rozsahu, ve kterém nám vaše údaje poskytnou za účelem potvrzení referencí z vaší strany).

c) Osobní údaje, které shromažďujeme automaticky

Pokud navštívíte naši webovou stránku, přečtete si nebo otevřete e-mail, který vám pošleme, je možné, že nám dle okolností a v souladu s místní legislativou a dalšími požadavky automaticky nebo na základě svého souhlasu poskytnete svoje osobní údaje.

Když navštivte náš web, můžeme některé údaje shromažďovat automaticky bez ohledu na to, jestli se rozhodnete využít našich služeb, nebo ne. Mezi takové údaje patří IP adresa, datum, čas a frekvence vašich návštěv webové stránky a také způsob prohlížení jejího obsahu. Údaje o vás shromažďujeme také v případech, kdy nás kontaktujete prostřednictvím webové stránky.

Vaše údaje shromažďujeme automaticky prostřednictvím souborů cookies v souladu s Vámi zvoleným nastavením.

2.3 UŽIVATELÉ WEBU

Když navštívíte náš web, můžeme některé údaje shromažďovat automaticky bez ohledu na to, jestli se rozhodnete využít našich služeb, nebo ne. Mezi takové údaje patří IP adresa, datum, čas a frekvence vašich návštěv webové stránky a také způsob prohlížení jejího obsahu. Údaje o vás shromažďujeme také v případech, kdy nás kontaktujete prostřednictvím webové stránky.

Vaše údaje shromažďujeme automaticky prostřednictvím souborů cookies v souladu s vámi zvoleným nastavením.

3. JAK POUŽÍVÁME VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE?

S vašimi údaji vždy nakládáme tak, aby to bylo co nejvíce prospěšné pro vás.

3.1 ÚDAJE O UCHAZEČÍCH

Údaje o uchazečích používáme čtyřmi způsoby:

  • a) náborové činnosti,
  • b) marketingové činnosti,
  • c) vznášení, uplatňování a obhajoba právních nároků.

Je možné, že za vhodných okolností v budoucnu použijeme údaje o uchazečích k profilaci.

Níže najdete podrobnější popis jednotlivých druhů činností:

a) Náborové činnosti

Jednou z našich interních potřeb je nábor zaměstnanců na volné pracovní. Níže najdete možné způsoby použití a zpracování vašich osobních údajů k uvedenému účelu, a to dle okolností a v souladu s místní legislativou a dalšími požadavky. Vezměte prosím na vědomí, že tento seznam není vyčerpávající:

  • Údaje získáváme od vás a z dalších zdrojů, jako je LinkedIn.
  • Údaje uchováváme v naší databázi (kterou dle potřeby aktualizujeme), abychom se s vámi mohli spojit ohledně náborových činností.
  • Vaše údaje posuzujeme při analýze volných pracovních pozic, o nichž se domníváme, že by pro vás mohly být vhodné.
  • Když se ucházíte o pracovní pozici nebo pokud posuzujeme vaši vhodnost na různé pracovní pozice, posíláme vaše údaje manažerům konkrétním pozic.
  • Umožňujeme vám podávat online přihlášky a životopisy, když se hlásíte na konkrétní pracovní pozice.
  • Plníme závazky, které nám vzniknou ze všech smluv, jež uzavřeme.
  • Plníme závazky vzniklé ze všech smluv, které VCES uzavře s jakoukoli třetí stranou v souvislosti s vaším náborem.
  • Zajišťujeme podporu mzdového účetnictví a fakturace.
  • Provádíme průzkumy spokojenosti zákazníků.
  • Ověřujeme vámi poskytnuté údaje, k čemuž využíváme zdroje třetích stran (jako jsou psychometrická hodnocení nebo testy dovedností), případně sbíráme informace (např. reference, kvalifikace a údaje o možné trestní minulosti, a to vždy v nezbytném rozsahu a v souladu s místní legislativou).
  • Plníme svoje právní povinnosti související se zjištěnými kriminálními delikty ve smyslu výběru daní a dalších poplatků.

Výše uvedenými způsoby můžeme vaše údaje použít, pokud se domníváme, že je to nezbytné k naplnění našich oprávněných zájmů. Článek 6(1)(f) GDPR je v tomto smyslu nejrelevantnější – stanoví, že vaše údaje můžeme zpracovávat, pokud je to “nezbytné pro účely oprávněných zájmů [naší společnosti] či třetí strany, kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost [vaše] zájmy nebo základní práva a svobody vyžadující ochranu osobních údajů.”

V případě nesouhlasu máte za určitých okolností právo vznést námitku.

Vezměte prosím na vědomí, že v některých zemích, kde působíme, plníme další závazky, které nám ukládá místní legislativa.

b) Marketingové činnosti

Můžeme vám pravidelně zasílat informace, které jsou dle našeho přesvědčení relevantní, případně vás požádat o pomoc při odkazování jiných uchazečů na volné pracovní pozice. Vaše údaje se můžeme rozhodnout použít především k níže uvedeným účelům, a to dle okolností a v souladu s platnou legislativou a dalšími požadavky. Vezměte prosím na vědomí, že tento seznam není vyčerpávající. Účel:

  • propagace kompletní nabídky našich náborových služeb (trvalé a částečné pracovní úvazky, stáže, praxe, brigády),
  • zasílání podrobností o zprávách, povýšeních, nabídkách, příležitostech k získávání nových kontaktů, událostech pořádaných klienty a obecných informací o odvětvích, o nichž jsme přesvědčeni, že vás zajímají.

Určité aspekty těchto činností, které nespadají mezi naše oprávněné zájmy (především shromažďování údajů prostřednictvím souborů cookies a přímé zasílání marketingových materiálů prostřednictvím digitálních kanálů) a některé specifické okolnosti vyžadují váš souhlas. Proto vás požádáme o potvrzení nebo zjednodušené potvrzení vašeho souhlasu (vysvětlení viz níže). Vezměte prosím na vědomí, že v některých zemích, kde působíme, plníme další závazky, které nám ukládá místní legislativa.

Zjednodušené potvrzení souhlasu je speciální typ souhlasu, který vyjadřujete v případech, kdy jste s námi již dříve komunikovali (např. jste se přihlásili na některou pracovní pozici nebo nám zaslali svůj životopis), a my vám nabízíme jiné náborové služby. Zjednodušené potvrzení souhlasu považujeme za dané, pokud svůj souhlas výslovně neodvoláte. Pro většinu osob je tato úprava výhodná, protože nám vedle konkrétní pozice, na kterou jste se přihlásili, umožňuje nabízet jiné pozice, což výrazně zvyšuje pravděpodobnost, že vám v naší společnosti dokážeme najít vhodné uplatnění. Pro další typy e-marketingu musíme povinně získat váš výslovný souhlas.

Pokud vám náš přístup k marketingu nevyhovuje, máte právo kdykoli odvolat svůj souhlas.

c) Vznášení, uplatňování a obhajoba právních nároků

Za méně běžných okolností můžeme vaše osobní údaje použít také k vznášení, uplatňování a obhajobě právních nároků.

3.2 ÚDAJE O KLIENTECH

Údaje o klientech používáme v rámci:

  • a) marketingových činností,
  • b) vznášení, uplatňování a obhajobě právních nároků.

Níže najdete podrobnější popis jednotlivých druhů činností:

a) Marketingové činnosti

V souladu s jakýmikoli platnými místními zákony a předpisy nebudeme v žádném případě požadovat váš souhlas se zasíláním marketingových materiálů na firemní poštovní nebo e-mailové adresy.

Pokud vám náš přístup nevyhovuje, máte právo kdykoli odvolat svůj souhlas se zasíláním našich marketingových materiálů.

Vezměte prosím na vědomí, že v některých zemích, kde působíme, plníme další závazky, které nám ve smyslu marketingových činností ukládá místní legislativa.

b) Vznášení, uplatňování a obhajoba právních nároků

Za méně běžných okolností můžeme vaše osobní údaje použít také k vznášení, uplatňování a obhajobě právních nároků.

3.3 ÚDAJE O DODAVATELÍCH

Víme, že toho máte hodně a nechcete, abychom vás kontaktovali s každou drobností. Vaše údaje proto použijeme pouze následujícími způsoby:

  • Uložíme je v naší databázi (kterou dle potřeby aktualizujeme), abychom se s vámi mohli spojit ohledně věcí, na kterých jsme dohodnuti.
  • Budeme vám nabízet služby nebo žádat o vaši podporu a poskytnutí vašich služeb.
  • Budeme usilovat o splnění legislativních povinností.
  • Budeme chtít spolupracovat na správném zacílení marketingových kampaní.
  • Za méně běžných okolností budeme vznášet, uplatňovat a obhajovat právní nároky.

Uvedenými způsoby můžeme vaše údaje použít, pokud se domníváme, že je to nezbytné k naplnění našich oprávněných zájmů.

V žádném případě nebudeme žádat o váš souhlas se zasíláním obchodních sdělení na firemní poštovní nebo e-mailové adresy.

V případě nesouhlasu máte za určitých okolností právo vznést námitku.

Vezměte prosím na vědomí, že v některých zemích, kde působíme, plníme další závazky, které nám ukládá místní legislativa.

3.4 OSOBY, JEJICHŽ ÚDAJE DOSTÁVÁME OD UCHAZEČŮ A ZAMĚSTNANCŮ, JAKO JSOU OSOBY POTVRZUJÍCÍ REFERENCE A NOUZOVÉ KONTAKTY

Informace, které nám o vás uchazeč poskytne, použijeme pouze následujícími způsoby:

  • Pokud vás naši uchazeči nebo zaměstnanci uvedou jako nouzový kontakt, obrátíme se na vás v případě nehody nebo úrazu, které se těchto osob týkají.
  • Pokud vás náš uchazeč nebo potenciální zaměstnanec uvede jako osobu potvrzující reference, obrátíme se na vás, abychom si příslušnou referenci ověřili. Jedná se o důležitou součást našeho procesu kontroly kvality uchazečů, jehož výsledek může rozhodovat o úspěchu nebo neúspěchu konkrétní osoby.

Uvedenými způsoby můžeme vaše údaje použít, pokud se domníváme, že je to nezbytné k naplnění našich oprávněných zájmů.

V případě nesouhlasu máte právo vznést námitku.

4. KOMU POSKYTUJEME OSOBNÍ ÚDAJE?

Dle okolností a v souladu s místní legislativou a dalšími požadavky můžeme vaše osobní údaje různými způsoby a z různých důvodů poskytnout následujícím kategoriím osob:

  • Jakýmkoli společnostem z naší skupiny.
  • Daňovým, auditním a jiným orgánům, pokud jsme přesvědčeni, že nás k poskytnutí těchto údajů zavazují platné zákony a směrnice (např. na základě žádosti daňového úřadu nebo v souvislosti s plánovaným soudním řízením).
  • V případě bývalých zaměstnanců: potenciálním novým zaměstnavatelům a dalším náborovým agenturám/organizacím za účelem zvýšení vašich šancí při hledání zaměstnání.
  • V případě uchazečů a osob potvrzujících reference uchazečů a potenciálních zaměstnanců: třetím stranám, jejichž služeb využíváme při ověřování referencí, kvalifikace a trestní minulosti v příslušném rozsahu povoleném místní legislativou.

5. JAK CHRÁNÍME OSOBNÍ ÚDAJE?

Zavázali jsme se přijmout veškerá přiměřená a vhodná opatření k ochraně osobních údajů, které spravujeme, před zneužitím, ztrátou nebo neoprávněným přístupem. Tuto ochranu zajišťujeme pomocí řady speciálních technických a organizačních řešení. Příkladem mohou být opatření, jejichž prostřednictvím je možné vypořádat se s případným ohrožením bezpečnosti údajů.

Pokud se domníváte, že došlo ke zneužití, ztrátě nebo neoprávněnému přístupu k vašim osobním údajům, neprodleně nás kontaktujte.

6. JAK DLOUHO UCHOVÁVÁME OSOBNÍ ÚDAJE

Pokud jsme s vámi během dvou let (nebo během období, o jehož adekvátnosti jsme ve smyslu uchovávání vašich osobních údajů dle platné legislativy nebo požadavků příslušných regulátorů přesvědčeni) nebyli ve významném kontaktu, odstraníme vaše osobní údaje z našich systémů. Po uplynutí tohoto období je pravděpodobné, že vaše údaje už nebudou pro účely, za kterými jsme je získali, relevantní.

U uchazečů, jejichž služby zajišťuje třetí strana nebo jiný subjekt, se za „významný kontakt“ považuje významný kontakt se společností nebo subjektem zajišťujícím služby těchto uchazečů. Pokud nás taková společnost nebo subjekt upozorní na to, že s vámi už kontakt neudržuje, uchováme si vaše údaje po dobu maximálně dvou let od výše uvedeného okamžiku, nebo pokud má platit možnost kontaktu přímo s vámi, po dobu dvou let od okamžiku, kdy jsme byli v přímém kontaktu s vámi.

„Významný kontakt“ znamená např. ústní nebo písemnou komunikaci, kterou s vámi povedeme, nebo případy, kdy se aktivně zajímáte o možnost spolupráce s naší společností. Pokud jste uchazeč, budeme za významný kontakt považovat případy, kdy nám prostřednictvím naší webové stránky poskytnete svůj aktuální životopis. Za významný kontakt budeme považovat také ústní nebo písemnou komunikaci o potenciálních pozicích. Za významný kontakt není považováno přijetí, otevření nebo přečtení e-mailu nebo jiné digitální zprávy, kterou vám pošleme. Aby k významnému kontaktu došlo, je nutná přímá odpověď.

7. PROVOZOVÁNÍ KAMEROVÝCH SYSTÉMŮ

Společnost provozuje podnikatelskou činnost v oblasti průmyslových a rezidenčních projektů, staveb občanské vybavenosti a vodohospodářských staveb. Při své podnikatelské činnosti Společnost provádí sledování svých areálů a prostorů jí provozovaných staveb pomocí kamerových systémů (dále jen „kamerový systém“). Prostory monitorované kamerovým systémem jsou označeny cedulemi signalizujícími monitorování daného prostoru kamerovým systémem.

Zpracování osobních údajů je představováno snímáním obrazového záznamu kamerami umístěnými v monitorovaných prostorech. Záznam je prováděn systémem tzv. nekonečné smyčky, kdy po určité době dochází k ukládání dalšího záznamu na místo nejstaršího záznamu. Tímto způsobem je zajištěno, že staré záznamy jsou zničeny jejich přepsáním záznamy novějšími. Doba uchování obrazových záznamů závisí na velikosti úložného prostoru na médiu příslušné kamery a nepřesahuje dobu deseti dnů.

Kamerový systém Společnosti je provozován za účelem ochrany majetku Společnosti, jakož i života a zdraví osob pohybujících se v monitorovaných prostorech. Kamerový systém slouží ke kontrole vstupu či vjezdu případných nepovolaných osob do monitorovaných prostorů a případně též k usnadnění identifikace pachatelů trestných činů páchaných proti majetku Společnosti či jejím zaměstnancům zákazníky Společnosti, jejími zaměstnanci či osobami, které do monitorovaných prostorů vstupují neoprávněně.

Společnost připravila ke kamerovému systému detailní dokumentaci obsahující také plán rozmístění kamer a pravidla pro jeho instalaci a používání. Tato dokumentace či její příslušná část bude zpřístupněna oprávněným osobám, které požádají o její předložení. K podání žádosti lze využít níže uvedené kontaktní údaje.

V rámci provozování kamerových systémů dochází ke zpracování zejména obrazu obličejů jednotlivých osob a projíždějících vozidel včetně SPZ. Obrazové záznamy kamer nejsou předávány do zahraničí. V případě vzniku podezření ze spáchání trestného činu je příslušná část obrazového záznamu zkopírována a dále dle situace předána přímo Policii České republiky (na její žádost) a/nebo pověřenému zaměstnanci, který následně rozhodne o způsobu použití záznamu. Přístup k pořízeným záznamům mají rovněž pracovníci společnosti provádějící ostrahu a spravující sledovaný areál.

O provozních událostech (opravách, výpadcích atp.) kamerového systému je vedena evidence pověřeným zaměstnancem Společnosti, přičemž bližší informace budou podány prostřednictvím níže uvedeného kontaktu.

Každá osoba monitorovaná kamerovým systémem má právo požadovat od Společnosti přístup k osobním údajům týkajícím se této osoby, jejich opravu nebo výmaz anebo omezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, jakož i právo na přenositelnost údajů. Svá práva vůči Společnosti mohou osoby uplatňovat na e-mailové adrese gdpr@vces.cz či písemně na adrese VCES a.s., Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15,190 00 Praha 9. Tyto kontaktní údaje lze rovněž využít pro vznášení dotazů ke kamerovým systémům provozovaným Společností.

Dále má každá dotčená osoba právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

8. JAK ZÍSKÁTE PŘÍSTUP K OSOBNÍM ÚDAJŮM, KTERÉ JSTE NÁM POSKYTLI, JAK JE MŮŽETE ZMĚNIT A JAK MŮŽETE ODVOLAT SVŮJ SOUHLAS S JEJICH POUŽITÍM?

Jedním z hlavních cílů GDPR je ochrana a vyjasnění práv občanů EU a osob v EU ve smyslu ochrany osobních dat. Znamená to, že s vašimi údaji souvisí určitá práva i potom, co nám je poskytnete. Podrobný popis těchto práv je uveden níže.

Vaše žádosti budeme vyřizovat bez zbytečného odkladu a v každém případě je vyřídíme do jednoho měsíce (tato lhůta může být prodloužena v souladu s platnou legislativou). Vezměte prosím na vědomí, že komunikaci s vámi zaznamenáváme, abychom zajistili hladké řešení veškerých problémů, na které poukážete.

Právo vznést námitku: toto právo znamená, že můžete vznést námitku vůči našemu zpracování vašich osobních údajů, které provádíme z některého z následujících čtyř důvodů:

  • a) abychom naplnili naše oprávněné zájmy
  • b) abychom vyhověli veřejnému zájmu nebo podpořili činnost úřadů,
  • c) abychom vám mohli přímo zasílat marketingové materiály a
  • d) pro vědecké, historické, výzkumné a statistické účely.

Návštěvníků našich webových stránek, uchazečů, klientů a dodavatelů se pravděpodobně budou týkat především výše uvedené „oprávněné zájmy“ a „přímý marketing“. Pokud se námitka týká našeho zpracování vašich osobních údajů, které považujeme za nezbytné pro naplnění našich oprávněných zájmů, jsme povinni reagovat na tuto námitku ukončením veškerých příslušných činností. Výjimkou jsou případy, kdy:

  • můžeme doložit, že existují závazné legitimní důvody ke zpracování údajů, které převažují vaše zájmy nebo
  • vaše údaje zpracováváme za účelem vznášení, uplatňování a obhajoby právních nároků.

Pokud se vaše námitka týká přímého marketingu, jsme povinni na ni reagovat ukončením veškerých činností.

Právo na odvolání souhlasu s použitím osobních údajů: Pokud jsme získali váš souhlas se zpracováním osobních údajů v rámci určitých činností (např. marketingové), můžete tento souhlas kdykoli odvolat a my ukončíme konkrétní činnost, s jejímž prováděním jste předtím souhlasili. Výjimkou jsou případy, kdy se budeme domnívat, že pro další zpracování vašich údajů za daným účelem existuje alternativní důvod, což je okolnost, o které vás budeme informovat.

Požadavky na přístup k osobním údajům: Kdykoli nás můžete požádat o informace o tom, jaké údaje o vás uchováváme. Zároveň můžete požadovat, abychom vaše údaje upravili, aktualizovali nebo vymazali. Můžeme vás požádat o ověření vaší totožnosti a poskytnutí dalších informací o vašem požadavku. Případný přístup k údajům, které o vás uchováváme, nebude zpoplatněný, pokud nebude „zjevně bezdůvodný nebo neoprávněný“. Požadavky na poskytnutí dalších kopií takových údajů z naší strany mohou podléhat povinnosti uhradit přiměřený administrativní poplatek, pokud ji legislativa připouští. V souladu s platným právem můžeme v podobných případech vaši žádost zamítnout. Pokud k tomu dojde, vždy vám sdělíme své důvody.

Vezměte prosím na vědomí, že v některých zemích, kde působíme, plníme další závazky, které nám ve smyslu požadavků na přístup k údajům ze strany subjektů údajů ukládá místní legislativa.

Právo na výmaz: Za určitých okolností máte právo požadovat výmaz svých osobních údajů. Pro dané údaje musí platit některé z následujících kritérií:

  • údaje již nejsou potřebné k účelu, za kterým byly původně získány a/nebo zpracovány,
  • svůj dříve udělený souhlas se zpracováním údajů z naší strany jste následně odvolali a neexistuje žádný platný důvod k jejich dalšímu zpracování,
  • údaje byly zpracovány v rozporu s platným právem (např. způsobem, který není v souladu s GDPR),
  • údaje je nutné vymazat, abychom jako jejich správce splnili své zákonné povinnosti, nebo
  • údaje zpracováváme, protože jsme přesvědčeni, že tím sledujeme své oprávněné zájmy, vy vůči jejich zpracování vznesete námitku a my nemůžeme prokázat, že existují legitimní převažující důvody k jejich dalšímu zpracování.

Vezměte prosím na vědomí, že v některých zemích, kde působíme, plníme další závazky ve smyslu práva subjektů údajů na výmaz a v souladu s místní legislativou můžeme vaši žádost zamítnout.

Vaši žádost jsme oprávněni odmítnout pouze v některém z následujících případů:

  • abychom uplatnili své právo na svobodu vyjadřování a přístup k informacím,
  • abychom splnili své zákonné povinnosti nebo za účelem prosazování veřejného zájmu, případně podpořili činnost úřadů,
  • za účelem ochrany veřejného zdraví v rámci prosazování veřejného zájmu,
  • pro potřeby archivace, výzkumu nebo statistiky, nebo
  • abychom uplatnili nebo obhájili svůj právní nárok.

Pokud vyhovíme platné žádosti o výmaz údajů, přijmeme přiměřená a proveditelná opatření k vymazání příslušných údajů.

Právo na omezení zpracování: Za určitých okolností máte právo požadovat, abychom zpracování vašich osobních údajů omezili. V takových případech můžeme vaše údaje nadále pouze uchovávat a nesmíme provádět jejich další zpracování, pokud:

  • a) nebude některá z níže uvedených okolností vyřešena,
  • b) vyjádříte svůj souhlas nebo
  • c) je další zpracování nezbytné k vznesení, uplatnění nebo obhajobě právních nároků, ochraně práv jiné osoby nebo z důvodů významného veřejného zájmu EU nebo jejího členského státu.

Mezi okolnosti, za kterých jste oprávněni požadovat omezené zpracování vašich osobních údajů, patří:

  • Případy, kdy rozporujete přesnost vašich osobních údajů, které zpracováváme. Platí-li tato okolnost, omezíme zpracování vašich osobních údajů do doby, než ověříme jejich přesnost.
  • Případy, kdy vznesete námitku vůči našemu zpracování vašich osobních údajů za účelem prosazení našich oprávněných zájmů. Platí-li tato okolnost, můžete požadovat omezené zpracování údajů do doby, než ověříme, jaké jsou naše důvody k jejich zpracování.
  • Pokud bude naše zpracování vašich údajů protiprávní a vy požádáte o omezené zpracování namísto výmazu.
  • Pokud již nebudeme potřebovat zpracovávat vaše osobní údaje, ale na vaší straně vznikne potřeba použít tyto údaje k vznesení, uplatnění a obhajobě právního nároku.

Pokud jsme za uvedených okolností vaše údaje poskytli třetím stranám, budeme tyto strany informovat o vašem požadavku na omezené zpracování. Výjimku představují případy, kdy by to bylo nemožné nebo by za tímto účelem bylo nutné vynaložit nepřiměřené úsilí. O každém odvolání omezeného zpracování vašich osobních údajů vás samozřejmě budeme informovat.

Právo na opravu: Máte také právo požadovat opravu veškerých nepřesných nebo neúplných osobních údajů, které o vás uchováváme. Pokud jsme za takových okolností vaše údaje poskytli třetím stranám, budeme tyto strany informovat o vašem požadavku na provedení oprav. Výjimku představují případy, kdy by to bylo nemožné nebo by za tímto účelem bylo nutné vynaložit nepřiměřené úsilí. Dle potřeby vám také sdělíme, kterým třetím stranám jsme nepřesné nebo neúplné osobní údaje poskytli. Budeme-li se domnívat, že vyhovění vaší žádosti není z naší strany žádoucí, sdělíme vám důvody takového rozhodnutí.

Právo na přenositelnost údajů: Máte právo požádat o přenos vašich osobních údajů mezi různými správci údajů. Právo na přenos se týká:

  • a) osobních údajů, které zpracováváme automaticky (tj. bez zásahu lidského faktoru),
  • b) osobních údajů, které nám poskytnete a
  • c) osobních údajů, které zpracováváme na základě vašeho souhlasu nebo v rámci plnění smluvních závazků.

Právo podat stížnost k dozorovému úřadu: Dále máte právo podat stížnost k místnímu dozorovému úřadu.

Údaje vašeho místního dozorového úřadu: Úřad pro ochranu osobních údajů. Ke kontaktu můžete využít následující možnosti:

  • Telefon: (+420) 234 665 111
  • Email: posta@uoou.cz
  • Poštovní adresa: Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, Praha 7, 170 00
  • Fax: (+420) 234 665 444

Přejete-li si uplatnit některé z těchto práv nebo chcete-li odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů (tam, kde souhlas představuje právní základ zpracování vašich osobních údajů), níže najdete podrobný popis způsobů, kterými nás můžete kontaktovat. Vezměte prosím na vědomí, že komunikaci s vámi zaznamenáváme, abychom zajistili hladké řešení veškerých problémů, na které poukážete.

Jak se s námi můžete spojit:

  • abyste získali přístup k osobním údajům, které jste nám poskytli, mohli tyto údaje změnit nebo odolat svůj souhlas s jejich použitím,
  • pokud se domníváte, že došlo ke zneužití, ztrátě nebo neoprávněnému přístupu k vašim osobním údajům,
  • abyste odvolali svůj souhlas se zpracováním osobních údajů (v případech, kdy souhlas představuje právní základ zpracování vašich osobních údajů),
  • pokud máte jakékoli komentáře nebo návrhy týkající se Zásad ochrany osobních údajů.

Můžete nás kontaktovat následujícími způsoby:

  • Poštou: VCES a.s., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9
  • Telefonicky: +420 226 056 105
  • E-mailem na adresu: kariera@vces.cz a gdpr@vces.cz

Je důležité, aby vaše osobní údaje, které uchováváme, byly přesné a aktuální. Proto nás po dobu, během které vaše údaje uchováváme, prosím informujte o veškerých změnách.

 

Upozornění: Zaznamenali jsme podvodné praktiky s vystavováním falešných objednávek znějících na jména společností skupiny Bouygues Construction! S ohledem na vzrůstající počet pokusů o takto podvodné jednání si Vás dovolujeme vyzvat k obezřetnosti a důsledné kontrole obdržených dokumentů:

  • Vždy věnujte maximální pozornost kontrole věcné správnosti objednávky/dokumentu.
  • Zkontrolujte, zda e-mailová adresa odesílatele zprávy končí doménou @vces.cz.
  • V případě pochybností nebo pokud obdržíte falešný e-mail, obraťte se na vaši obvyklou kontaktní osobu ve společnosti VCES nebo použijte kontaktní formulář na těchto webových stránkách.

Číst více