Asistent/ka manažera reklamací

Solnice
Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazykové dovednosti

Angličtina (Mírně pokročilá)

Typ pracovního poměru

Práce na plný úvazek

Délka prac. poměru

Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu

pracovní smlouva

Denisa Kovandová

HR manažer +420 226 056 122
Odpovědět

Proč hledáme Asistenta/ku manažera reklamací?

  • Žijeme v dynamické době, pracujeme, budujeme kariéru a v pomyslném pracovním žebříčku se posouváme výš. Proto máme právě teď volnou asistentskou pozici.

Co Vás na této pozici čeká?

  • Aktivní práce v IS pro správu reklamací, reklamačních protokolů, zápisů a dopisů.
  • Svědomitá evidence reklamačních dokladů a souvisejících dokumentů.
  • Pravidelná kontrola úplnosti dokladů, faktur a protokolů.
  • Řada administrativních činností jako tvorba tabulek, formulářů, dopisů a přehledů.
  • Denní spolupráce s reklamačními techniky a kolegy z právního a obchodního oddělení.

Aby nám to fungovalo, potřebujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání (praxe z asistentské pozice se hodí, ale můžete být i čerstvě po škole),
  • kolegyni/kolegu, která/ý zkrotí tabulky v Excelu, ví, jak funguje „korespondence“ ve Wordu, v Outlooku se pohybuje s jistotou a píše všemi deseti,
  • samostatnou jednotku a týmového hráče v jednom, s citem pro pořádek,
  • schopnost domluvit se Anglicky (na úrovni mírně pokročilého uživatele),
  • otevřenost v komunikaci, velkou míru zodpovědnosti a také časovou flexibilitu,
  • aktivní/ho řidičku/řidiče pro občasné cesty na naše projekty.

Bude se Vám u nás líbit, protože:

  • budete pracovat v mezinárodním prostředí, které je inspirativní,
  • můžete využívat cizí jazyky (Angličtinu i Francouzštinu),
  • Vás podpoříme v profesním růstu a rozvoji odborných znalostí,
  • počítáme s Vámi dlouhodobě, máme pro Vás připravenou pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
  • kromě stravenek a dovolené navíc se budeme i jinak starat o Vaši spokojenost.